wtorek, 29 grudnia 2009

Ocena mojej dollki

Poprosiłam KUBAWIKI97 żeby na swoim blogu ocenił moją dollke .
Tak wygląda ta ocena :

Ocena natalia5577

Makijaż/twarz






















Pierwsze co zobaczyłem jak wszedłem do edytora to ten dziwny makijaż oczu.
Reszta jest ok.
Ładne usta i w dobrym miejscu pieprzyk.
7/10
Apartament

















Bardzo mi się podoba.
Na stole porządek i poustawiane rzeczy tak jak byś miała przyjąć gości.
Na manekinie ładne ciuszki, na ścianie obrazy. Jest dobrze!
9/10


Ubranie
Super! Bardzo ładnie Ci w moim projekcie sukienki.
Dobrane buty, torebka i branzoletka do siebie pasują.
10/10

Scenery













Fajna ta jaskinia.
Na choince brakuję mi trochę ozdób.
Wnętrze ciekawie udekorowane, więc
8/10

Album

EDIT:Słowo ode mnie:
Ja w moim albumie nie widzę takich błędów!
Więc nie wiem o co mu chodzi ..
Podoba mi się okładka, niestety na okładce jest mnóstwo błędów.
W środku to samo jest fajnie, a ale jak już sie przeczyta opis to są błędy.
I mało stron. Zaledwie 3 stronki, to za mało!.
3/10
Prezentacja
Ok. Podałaś swój adres bloga, jak masz na imię itd.
Napisałaś co lubisz..
Ja bym tylko popracował nad wyglądem prezentacji.
8/10
Punktacja ogólna
47/60
Jest dobrze wystarczy,że poprawisz album, a twoje konto będzie warte uwagi!
Dzięki za ocene! [do KUBAWIKI97]

2 komentarze: