poniedziałek, 25 stycznia 2010

Najnowsze projekty
























Najpierw spojrzymy na listę Top projektantów .Na liście jest niestety tylko jedna Polka:(
xAdusiax Gratulujemy! Masz na prawdę super projekty. Już niedługo pokarze je na blogu. Szkoda mi glamie, która projektuje super zmierzchowe projekty. Mam nadzieję, że wrócisz kiedyś na listę. Ok teraz dzisiejsze wygrane projekty. Na pierwszym miejscu jest bardzo fajna sukieneczka ze wzorkiem ;D
Super! Bardzo mi się podoba. Na drugim miejscu jest Bluza, która jest według mnie okropna. Czy to zasługuje na miejsce 2? Chyba nie! Każdy może takie sobie coś zrobić. Na miejscu trzecim jest sukienka. I ponownie jest coś co każdy może sobie zrobić. Wystarczy wziąć różowy kolor i szyć pfff !
Na czwartym miejscu jest ciekawa bluzeczka. Podoba mi się. Ona zasługuje na drugie miejsce. I na ostatnim bluza...z napisem LE. Przestarzałe! Już nikomu to się nie podoba. Jak widzicie tylko 2 projekty z pięciu są ciekawe.

Najładniejsze projekty to nr. 1 i 4 ! Gratuluje !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz