poniedziałek, 15 lutego 2010

Wygrane Scenerie ! ;]

1 miejsce - lisek_27 "Valentine Day"














hm . sceneria jest piękna ! napewno dłuugo ją robiłaś !
Bardzo podoba mi się to że masz sukienke zrobioną samodzielnie !
Moja ocena : 10/10
2 miejsce - Fantastik_Girl.














omg ! ta sceneria wogóle nie zasługuje na 2 miejsce !
ja bym potrafiła taką zrobić !
Moja Ocena : 2/10
3 miejsce - Chanel.Girly "The Phantom Of Chanel.Girl"













hm . sceneria jest spoko , ale .. trochę dziwna !
Moja ocena : 6/10

4 miejsce - nailahbradley12 "My Night"













wow ! sceneria jest extra !
brak mi słów !
Moja Ocena : 10/10

5 miejsce - xlabianca "my doll"
Sceneria jest fajna ale ' zwykła ' !
Moja Ocena : 7/10
GŁOSUJCIE NA MOJĄ SCENERIE : "Na Trawie . "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz